✔ Persoonlijke aandacht

✔ Altijd de juiste behandeling voor u

✔ Uniek leeftstijl programma

Kom voor fysiotherapie bij diabetes naar Huissen

Fysiotherapie kan een uitkomst zijn bij diabetes, zeker bij van Fysiopunt Huissen. Zeker wanneer u onze medische Trainings Therapie volgt. Bij deze fysiofitness sport u onder begeleiding van een fysiotherapeut in onze sportzaal. Bewegen is namelijk extra belangrijk voor diabetespatiënten. Natuurlijk is sporten voor iedereen belangrijk, maar wanneer u sport als u diabetes heeft, wordt u gevoeliger voor insuline, waardoor u minder last heeft van diabetes. Ook helpt bewegen bij het verbeteren van het uithoudingsvermogen en het verbeteren van de spierkracht. Ook verbetert het balansgevoel.

Benieuwd naar wat wij voor u kunnen betekenen?

Fysiotherapie bij diabetes helpt dankzij onze praktijk in Huissen

Mensen die diabetes hebben, hebben vaak problemen met het behouden van een gezond gewicht, hebben minder uithoudingsvermogen en een verminderde spierkracht. Ze voelen zich daardoor ook vaak minder gezond. Door te bewegen op een verantwoorde manier, helpt fysiotherapie bij het verminderen van de complicaties die vaak bij diabetes voorkomen, zoals artrose, COPD en hartfalen. Ook verlaagt sporten het risico op hart- en vaatziekten en bontontkalking.

Maak een afspraak en ontdek hoe wij u kunnen helpen

Heeft u diabetes en bent u benieuwd hoe fysiotherapie bij onze praktijk in Huissen u kan helpen om uw kwaliteit van leven te verbeteren? Maak dan een afspraak voor een intakegesprek en we bekijken wat er voor u mogelijk is. Neem contact met ons op door te bellen naar 026-3891066 of door een e-mail te sturen naar info@fysiopunthuissen.nl.

Neem nu vrijblijvend contact met ons op!

bedankt voor uw bericht